Alguns dels integrants de la Secció d'Art del Club Pollença.

Secció d'Art

La Secció d'Art està integrada, en l’actualitat,per més de deu socis. Es reuneixen cada dimarts horabaixa per pintar al natural a les golfes del Club. La proposta de crear una Secció d'Art semblant a la resta de seccions que existien en el Club Pollença la va fer Antoni Bennàssar a la junta directiva de l'any 1975. Segons aquesta proposta, la secció hauria de tenir una escola de dibuix i pintura al natural, la qual ha funcionat amb diferents moments però no d'una forma estable. Actualment, està activa.

L'any 1976 es va presentar a la consideració de la junta el projecte d'estatuts de la Secció d'Art. Aquesta va reiterar el seu desig de fer-se càrrec de la sala d'exposicions i gestionar les futures exposicions. Els fundadors de la Secció d'Art es deien 7 moixes i un gat.