Programació Cine-Club novembre

08 Novembre 2022

Aquest mes de novembre, es projectaran tres pel·lícules en Cine-Club del Club Pollença. Dia 10, Ali&Ava, un film anglès dirigit per Clio Barnard amb  Adeel Akhtar, Claire Rushbrook, Ellora Torchia, Shaun Thomas, Natalie Gavin, Mona Goodwin, Krupa Pattani, Vinny Dhillon i Tasha Connor de protagonistes, dia 17, La consagració de la primavera, un film dirigit per Fernando Franco; i dia 24, Peter von Kant, del director francès François Ozon.

Sinopsi Ali&Ava

Per diferents raons, Ali&Ava se senten sols. Es coneixen a través de Sofia, la filla dels llogaters eslovacs d'Ali a qui Ava cuida. A partir d'aquí i durant un mes una connexió profunda comença a créixer entre ells, malgrat les seqüeles de la relació anterior d'Ava i la confusió emocional d'Ali; i tot això alimentat per la passió de tots dos per la música. VO anglès.

Sinopsi La consagració de la primavera

Laura (Valeria Sorolla) acaba d'arribar a Madrid per instal·lar-se a un Col·legi Major i estudiar la carrera de Químiques. Sola i gairebé sense diners, intenta adaptar-se a la seva vida universitària mentre toreja amb les seves inseguretats. Una nit, per casualitat, coneix David (Telmo Irureta), un noi amb paràlisi cerebral que viu amb la seva mare, Isabel (Emma Suárez). La Laura inicia amb ells una relació de confiança mútua que l'ajuda a superar els complexos i afrontar una nova etapa cap a la maduresa. La consagració de la primavera és una història sobre aquest moment vital en què tot és possible i sobre com la trobada més inesperada ens pot canviar la vida. VO espanyol.

La consagraci n de la primavera 427892876 large

Sinopsi Peter von Kant

Peter von Kant és un director de cinema d'èxit. Viu amb el seu assistent Karl, a qui li agrada maltractar i humiliar. Sidonie és la gran actriu que va ser la seva musa durant molts anys. Ella és qui li presenta a Amir, un jove d'escassos recursos. Peter s'enamora d'Amir a l'instant i li ofereix allotjament al seu apartament i ajudar-lo a entrar a la indústria del cinema. El pla funciona, però així que adquireix fama, Amir trenca amb Peter, deixant-lo només per enfrontar-se als seus dimonis. Adaptació lliure de 'Les amargues llàgrimes de Peter von Kant' de Rainer Werner Fassbinder. VO francès.

Peter von Kant 814813063 large