"Un paso adelante" obre la cartellera del Cine-Club de maig

27 abril 2023

Dia 4 es projectarà la cinta "Un paso adelante" del director Cédric Klapisch, una comèdia que conta la vida Élise, de 26 anys, és una gran ballarina clàssica. Pateix una lesió durant una funció i us informen que haurà de deixar de ballar. A partir d'aquell moment, la seva vida fa un tomb i Élise haurà d'aprendre a reconstruir-se.

unnamed 5

Dia 11, "Loli Tormenta", una pel·lícula d'Agustí Villalonga guanyadora del Premi Goya. El film explica com Loli, la moderna i caòtica àvia d'Edgar i Robert, se'n va fer càrrec després de la mort de la seva filla uns anys enrere. Tots tres viuen en una modesta casa de l'extraradi de Barcelona, ​​i res no els fa sospitar que la seva tranquil·la vida està a punt de canviar dràsticament. Loli ha entrat en un procés avançat d'Alzheimer i els nens, que no estan disposats a separar-los i acabar en un lloc d'acollida, se'n faran càrrec amb gran enginy i desbordant fantasia, ocultant la seva malaltia. Per això s'hauran d'enfrontar, igual que Robert a les seves competicions d'atletisme, a més de 3.000 obstacles.

unnamed 6

Dia 18 es passarà "El inocente", una pel·lícula de Louis Garrel que compta amb 11 nominacions als Premis César, incloent-hi millor pel·lícula i millor director.

20000 abejas

Dia 25, el film guanyador del Festival de Màlaga, "20.000 especies de abejas", un film d'Estibaliz Urresola Solaguren que tracta la transsexualitat en la infància.