Lino Maza guanya el VIII Curt Club amb "El Truco"

13 Julio 2023

El curtmetratge dirigit per Lino Maza guanya el VIII Curt Club que atorga el Club Pollença. "La vida corre" d'Itxaso Pereda queda finalista.
BE03BC1B D0B2 4B33 ABF8 1CF21A05D673

El protagonista de "El Truco" és Luca Santos un jove a qui un amic que fa de mag, Damian Sierra, li fa un truc i el fa desaparèixer davant un grup d'estudiants i ell apareix al mateix lloc però, ja no hi ha gent. El guió és d'Ayo Io i Lino Maza, a la càmera hi ha Lino Maza; al so, David Servera i Ayo Io; a l'edición, Lino Maza i David Servera. Aquest és un projecte fet alumnes de 1r de Batxillerat de Cultura Audiovisual. El jurat integral per la fotògrafa canadenca Shella Pye, l'actriu mallorquina Adela Min i Guiem Juaneda, actor en "El perfecto desconocido" de Toni Bestard, els ha sorprès, d'aquest film, la capacitat que han demostrat els adolescent de contar una història sense paraules.

El curtmetratge "La vida corre" dirigida per Itxaso Pereda Fernández ha quedat finalista en el VIII Curt Club que organitza el Club Pollença des de l'any 2016. En aquest cas, el jurat han considerat que és "molt valent que la gent jove pugui parlar de la violència i del suïcidi en lloc de refugiar-se i no expressar-ho a l'exterior ni tan sols amb els amics". També han posat de manifest l'alta qualitat dels curtmetratges presentats durant aquesta edició.

finalista curt club

El nombre de participants va ser més elevat que en edicions anteriors.

participants al curt club

assistents curt club