Conferència ciberseguretat: la seguretat dels nostres fills i filles

04 Marzo 2024

Dia 5 de març tindrà lloc la "Conferència ciberseguretat: la seguretat dels nostres fills i filles" que impartirà el pèrit judicial Bruno Pérez, serà a les 19 hores al saló del Club Pollença.

Bruno Pérez és un pèrit judicial amb més de 25 anys d'experiència i reconegudes certificacions. Entre els meus interessos destaquen les ciències forenses i la ciberseguretat

• Formador de cossos i forces de seguretat de l'estat, empreses i col.lectius especialitzats.

• Autor de xerrades i ponències en diferents fòrums públics de INCIBE com Cybercamp, Gènere i ciberseguretat.

• Participa en congressos nacionals i internacionals  i centres formatius, CEF / UDIMA, NoconName, Hack & Beers.

• Divulgador en ciberseguretat i privacitat en format conferència o taller per col.lectius.

• Col·laborador habitual de diferents mitjans de comunicació TV3, TV2, Rac1, Rne4, ...

• Actualment dirigeix ​​el meu propi laboratori forense.