Programació del Cine Club del mes d'abril

02 Abril 2024

El Cine Club del mes d'abril va arrancar amb la projecció del film The Young Arsonists dia 4 d'abril. Dia 11 d'abril es projectarà Radical, el 18 d'abril How to have sex i dia 25 es passarà Little Richard: I am Everything.

radical

Radical és un film dirigit per Christopher Zalla que explica la història d'un mestre d'una ciutat fronterera mexicana plena d'abandó, corrupció i violència, que prova un nou mètode radical per desbloquejar la curiositat i el potencial dels alumnes, i potser fins i tot la brillantor. La història es basa en un fet real.

Premis:

XI Premis Platí del Cinema Iberoamericà
nom. Millor música original (Pascual Reyes, Juan Pablo Villa)
nom. Premi Cinema i Educació en Valors

27 Festival de Màlaga 2024
nom. Millor pel·lícula - Biznaga d'Or
guanyadora Millor pel·lícula Iberoamericana

How to have sex

Dia 18 d'abril es projectarà How to have sex, un film escrit, dirigit i produït per Molly Manning Walker. Tres adolescents britàniques se'n van de vacances per celebrar els seus ritus d'iniciació: beure, sortir de festa i lligar, el que hauria de ser el millor estiu de les seves vides.

PHOTO 2024 04 05 10 46 22

Premis BAFTA 2024 (Acadèmia de cinema i TV britànica) Cerimònia: 18 febrer
nom. Millor film britànic
nom. Millor càsting (Isabella Odoffin)
nom. Millor debut d'un escriptor, director o productor britànic (Molly Manning Walker)

76 Festival de Cannes 2023
guanyadora Un Certain Regard: Millor pel·lícula

36 Premis del Cine Europeu EFA - Any 2023
nom. Millor actriu (Mia McKenna-Bruce)
guanyadora Premi Discovery

68a Setmana de Cinema de Valladolid - Seminci 2023 (21-28 octubre)
nom.Millor Pel·lícula - Espiga d'Or
guanyadora Millor direcció novell (Molly Manning Walker)

26è British Independent Film Awards (2023)
nom. Millor pel·lícula britànica independent
nom. Millor adreça (Molly Manning Walker)
nom. Millor guió (Molly Manning Walker)
guanyadora Millor interpretació protagonista (Mia McKenna-Bruce)
nom. Millor interpretació secundària (Samuel Bottomley)
guanyadora Millor interpretació secundària (Shaun Thomas)
nom. Millor actor/actriu revelació (Mia McKenna-Bruce)
nom. Millor director debutant (Molly Manning Walker)
nom. Millor guionista debutant (Molly Manning Walker)
nom. Millor vestuari (George Buxton)
nom. Millor maquillatge i perruqueria (Natasha Lawes)
guanyadora Millor càsting
nom. Millor so

Little Richard: I am everything

Documental sobre una icona única del rock and roll que va marcar el món de la música. El documental que es projectarà dia 25 d'abril està dirigit per Lisa Cortes i compta amb intervencions de Lilttle Richard, Chuck Berry, Paul McCartney...

PHOTO 2024 04 05 10 46 29

Premis

Festival de Sundance 2023 - Selecció Oficial
nom. Gran Premi del Jurat - Millor documental USA

28 Satellite Awards (International Press Academy)
nom. Millor llargmetratge documental

The young arsonists

El Cine Club del mes d'abril va arrancar amb la projecció del film The Young Arsonists dia 4 d'abril a les 20.30 hores. La directora de la pel·lícula "The Young Arsonists", Sheila Pye, va parlar del nou projecte que durà a terme i que versarà sobre el món d'Agatha Christie ambientada a Pollença. L'escriptora britànica va escriure el 1939 "Problem at Pollensa Bay and Other Stories" (el llibre original es deia "The Regatta Mystery and other Stories") és una col·lecció d'històries, una de les quals fa referència a uns fets els quals succeeix al Port de Pollença. Parker Payne desembarca a Pollença per començar unes merescudes vacances en un hotel amb encant. Però aviat la seva relaxació és interrompuda per Lady Chester, una mare angoixada pel benestar del seu fill. Convençuda que està a punt d'arruïnar el seu futur per culpa d'una dona terrible, demana ajuda a l'intel·ligent investigador per fer entrar en raó el seu fill abans que sigui massa tard. La directora va presentar el projecte que costejarà a través de Crowdfunding al saló del primer pis.

Posteriorment, es va projectar el film The Young Arsonists.

PHOTO 2024 04 02 09 16 17

The Young Arsonists, un film dramàtica canadenc del 2022, escrita i dirigida per Sheila Pye.

Sinopsi: La pel·lícula se centra en quatre noies adolescents que formen un vincle intens i obsessiu quan descobreixen i recuperen una masia abandonada.

Data d'estrena: 11 de setembre del 2022
Directora: Sheila Pye