El Club convoca el certamen de curtmetratges 2021

25 Juny 2021

El Club Pollença convoca el VI Curt Club, un certamen de curtmetratges dirigit als més joves. Els treballs es poden enviar fins diumenge, dia 15 de juliol, al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. El lliurament del premi es farà a principis d'agost.

Bases Curt Club

Es poden presentar totes aquelles persones nascudes amb anterioritat a l'any 2001. Ho poden fer de manera individual o en grup. Els curtmetratges tenen un límit màxim de 10 minuts, títols de crèdit inclosos. El tema és lliure i s'admeten tots els gèneres (ficció, animació, videoclip o qualsevol altre gènere) i tots els formats digitals (mòbil, càmera, tauleta ...). Els participants tenen fins al 15 de juliol per enviar el curtmetratge al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. El treball ha d'anar acompanyat de les següents dades: nom o noms dels autors, el DNI, l'adreça, el telèfon i el correu electrònic.

Els premis

El guanyador rebrà un premi en metàl·lic de 300 euros i un diploma, mentre que el finalista, un dinar o un sopar al Club Pollença. El premi serà atorgat per un jurat del sector audiovisual. El dia del lliurament es projectaran el curtmetratge guanyador i el finalista.