Comença el curs "Jocs de Teatre"

20 Setembre 2021

Des del mes d'octubre i fins a desembre, en el Club Pollença, es durà a terme un curs d'iniciació al joc teatral amb l'objectiu de fomentar la imaginació damunt l'escenari. De la mà de Biel Ramon, els alumnes aprendran tècniques d'improvisació, a desenvolupar la seva creativitat, a realitzar una escolta activa, també aprendran tècniques d'acció-reacció. Jocs de Teatre està adreçat a tots els públics a partir dels setze anys en endavant, tant a principiants com a gent que fa teatre. El curs tindrà una durada de deu setmanes amb una periodicitat de tres hores setmanals. Les persones interessades poden sol·licitar informació a l'e-mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..