Projecció del documental "Grab and run" i conversa amb la directora Roser Corella

27 Mai 2022

Dia 2 de juny, a les 20.30 h, al saló del Club Pollença es projectarà el documental Grab and run dirigit per Roser Corella. La projecció del documental anirà acompanyada d'una conversa amb la directora.

El documental tracta d'una pràctica que té lloc a Kirguizistan coneguda popularment com a Ala-kachuu, que podria traduir-se com "atràpala i corre". Més de la meitat de les dones del Kirguizistan estan casades amb els homes que les van segrestar. Algunes van aconseguir escapar després de violentes escenes, però la majoria són persuadides a acceptar el matrimoni per tradició i por al rebuig social. Encara que el rapte de núvies està considerat un crim pel codi penal del Kirguizistan, la llei poques vegades s'aplica per protegir les dones d'aquesta pràctica violenta.El 2017, Los Angeles Documentary Film Festival (DOCLA va concedir a aquesta cinta el guardço de Millor  documental internacional.