Uns 800 socis celebren la Festa del Soci i de la Sòcia del Club Pollença

04 Juliol 2022

Després de dos anys d'aturada a causa de la pandèmica, el Club Pollença va recobrar la Festa del Soci i de la Sòcia. En total varen ser uns  800 socis els qui varen celebrar l'aniversari de l'entitat centenària, dissabte dia 2 de juliol. Els socis i les sòcies ompliren les cadires i taules esteses per la plaça Major de Pollença i l'esplanada que s'ubica just al davant del Club Pollença.

club pollensa pablo festa soci4

Com ve sent tradició, el sopar va ser de vedella, no va faltar el trempó ni el pa i les olives. Tampoc, l'ensaïmada de postres, que va anar acompanyada de gelat.

club pollensa pablo festa soci

Enguany, com a novetat, es va regalar als socis  i a les sòcies una bossa que porta el logotip de l'entitat i tassons per poder anar al sopar. També se'ls va demanar que portassin plats i coberts. La junta directiva va decidir adoptar aquesta iniciativa per reduir el nombre de residus que es generan durant aquesta celebració.

club pollensa pablo ors

club pollensa pablo festa soci3