Inauguren l'exposició homenatge de ceràmiques de Rafel Bordoy

15 Novembre 2022

esposicio bordoy
El Club Pollença va inaugurar l'exposició "Rafel Bordoy, ceramista - (1922-1990 ) Cent anys del naixement", el dissabte de la Fira de Pollença, dia 11 de novembre, a les 21 hores a les Quatres. Aquest exposició és una retrospectiva de l'obra del ceramista alcudienc. A l'acte d'inauguració, el president del Club Pollença, Biel March, va lloar la vena humana i creadora de Rafel Bordoy  i va posar de manifest les seves dues vessants;  la ceràmica i el cinema. El batle de Pollença, Andreu Nevado, va donar les gràcies a l'Ajuntament d'Alcúdia, que és qui organitzà l'exposició que ara s'ha traslladat al Club Pollença. Bordoy va començar com a ceramista de manera autodidàctica quan vivia a Alcúdia, posteriorment va partir a París a aprendre la tècnica al taller Savigny, el mateix a on va aprendre Picasso. Fou reconegut com a ceramista en l'àmbit nacional i internacional, va ser un dels primers a emprar l’esmalt vermell i pioner a incorporar el punt mallorquí a la ceràmica.
L'exposició estarà oberta al públic tot el mes de novembre.
ceràmiques Bordoy família