Èxit en la Festa de Carnestoltes del Club Pollença

21 Febrer 2023

El sopar de carnestoltes en el Club Pollença i la festa que el succeix són un dels clàssics de Mallorca per aquestes dades. Després de dos anys d'aturada a causa de les restriccions derivades de la pandèmia, la festa de carnestoltes del Club Pollença va recuperar l'essència primigènia, encara que ho va fer adaptada als nous temps. El grup Cirko i el Dj. Fleki, varen posar música a la festa que es va ambientar amb projeccions de Madvisual vj.

naufrag

fesses club

Com ve sent habitual, hi va haver els esperats premis: l'individual recaigué en el Nàufrag protagonitzat per un pollencí que encarnà a l'actor Tom Hanks; el de parella, el es varen emportar la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, i el batle de Madrid, José Luís Martínez Almeida, que varen començar a fer campanya electoral dins el Club Pollença.; i per grups, els guanyadors varen ser els steampunk. El fet curiós va ser que hi va haver dos grups que coincidiren amb aquesta disfressa; ambdós es varen inspirar en aquest subgènere de ciència-ficció.

La directiva del Club Pollença no es va emportar cap premi -són ells que les donen-, però sí que despertaren l'admiració del públic. Un any més, varen sorprendre a la resta de participants amb la una fressa. Enguany, varen poder veure her Majesty Queen Elizabeth i tot el seu seguici.

Festa Infantil

Els Astronautes Estrellats varen animar la festa infantil que es dur a terme dimarts 21 de febrer. La festa es va poder realitzar a defora del Club Pollença. El grup d'animació infantil, que integra Joan Miquel Riera i d'en Joan Alzina, varen animar no només els més petits, també els pares, padrins, familiars, en definitiva el públic en general que seia a la terrassa del Club Pollença.

fresses infantils pollenca

freses infantils