Els pollencins i les pollencines, protagonistes de les Primaveres Musicals

26 Febrer 2023

L'Escola de Música de Pollença inaugurarà les Primaveres Musicals que es duran a terme tots els diumenges de març, a les 20 hores, al saló del Club Pollença. Aquest és un acte gratuït per als socis i les sòcies.

Dia 5 de març tindrà lloc el primer concert a càrrec de l'Escola de Música de Pollença. Seran els percussionistes Toni Borràs i Tomeu Seguí, les violinistes Júlia Ramon i Martina Petrus i els guitarristes Joan Cortès i Mercè Bennàssar els primers a actuar.

Dia 12 de març, la soprano pollencina Marta Bauzà, la mezzosoprano Serena Pérez, el tenor Antonio Aragón, el baix Xavier Mendoza i els pianistes Noemí Dalmau i Jesús López Blanco interpretaran els Valos Amorosos de J. Brahms. Aquests valsos són una col·lecció de cançons d'amor escrites amb un estil popular i que no perden la complexitat compositiva de Brahms.

Dia 19 de març, serà el torn del Jaume Cerdà Quartet, la formació que, a més de Jaume Cerdà a la trompeta i el fiscorn, està integrada per Jordi Selles al piano, Juanan Torrandell al contrabaix i Pep Lluís García a la bateria.

Finalment, dia 26 de març, les Primaveres Musicals oferiran "Un viatge musical per l'Europa del segle XVIII" que dirigirà el musicòleg Toni Pons. Posteriorment, actuarà el Trio Parnasso amb Marta Alcover a la flauta, Josep Tatay al fagot i Guillermo Femenías a l'arxillaüt i la guitarra.