Peyró & Aníbal Martinez, íntim (cafè concert)

11 Agosto 2022

UNA GENEROSA COL·LABORACIÓ DEL MÚSIC ANÍBAL MARTÍNEZ AMB JOSEP PERE PEYRÓ

El guitarrista Aníbal Martínez (Buenos Aires 1968) és l'autor dels arranjaments, i acompanyarà a la guitarra les cançons de Josep Pere Peyró (Palma 1959) en aquest concert que, sota el nom de ÍNTIM interpretaran dia 18 i dia 20 d'agost a les 22.00, al Club Pollença. El preu de l'entrada és de 8 euros pels socis i 10 euros pels no socis. Es poden realitzar les reserves al Club Pollença o al tel. 971 53 00 00 o directament anar al concert.

Josep Pere Peyró

Actor, director i dramaturg. Format al Laboratorio Actoral de El Teatro Fronterizo i al Taller de Dramatúrgia Textual de la Sala Beckett de Barcelona dirigit per José Sanchis Sinisterra. Fundador de les companyies Morel Teatre, Cia. Josep Pere Peyró i de la productora La Invenció. Ve de dirigir la XXV Edición de la Gala de los Premios Max a las Artes Escénicas que s'ha presentat al Teatre Principal de Maó. Té dos espectacles en gira: Set maneres de ser Hamlet i Perifèria Otel.lo. Els dos en català i castellà.

Aníbal Martínez

Graduat a l'aula de Música Moderna I Jazz (Conservatori Superior de Música del Liceu) i a l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC). Amplia els seus coneixements amb Horacio Fumero, Dani Perez, Pino Marrone i rep classes de Pat Metheny, Perico Sambeat, Bernardo Sasetti, Antonio Sanchez, i altres. Des de llavors ha actuat a molts dels escenaris jazzístics de Barcelona i Catalunya, juntament amb destacats músics de l'escena local com ara Rai Ferrer, Gorka Benítez, David Xirgu i Benet Palet, entre molts més. Acaba de publicar el seu treball ALALUZ amb Manel Fortià i Oriol Roca formant el grup Aníbal Martínez Trío.