Programació Cine-Club

10 Octubre 2022

Dia 27 es projectarà Todo el mundo odia a Johan, del director Hallvar Witzø i que compta amb els actors Pål Sverre Hagen, Ingrid Bolso i Ine F. Jansen. Sinopsi: Johan, un excèntric i inadaptat habitant d'una petita aldea noruega, orfe des de nen i aficionat als explosius, Johan intenta conquerir el cor de la seva veïna Solvor, a qui va volar pels aires accidentalment de petits. V.O. noruèc. Les cintes es projecten a les 20.30 hores en el saló del Club Pollença i en versió original, en aquest cas és el  francès. El soci té un descompta i paga 4 euros, i el no socis pagen 6 euros.

todo el mundo odia a johan cartel

Dia 3 de novembre es projectarà Fuego, una pel·lícula de Claire Denis i protagonitzada per Juliette Binoche, Vincent Lindon, Grégoire Coli i Issa Perica. Sinopsi: Quan es van conèixer, la Sara vivia amb François, el millor amic de Jean. Ara, Jean i Sara s'estimen i viuen junts fa 10 anys. Un dia, la Sara veu François pel carrer. Ell no se n'adona, però li envaeix la sensació que la seva vida podria canviar sobtadament. Alhora, François reprèn el contacte amb Jean per primera vegada en anys i li proposa tornar a treballar junts. A partir d'aquí tots perdran el control. V.O. francès.

avec amour et acharnement 104958240 mmed