El Club Pollença vibra amb el Valsos Amorosos de J. Brahms

13 Marzo 2023

La soprano pollencina Marta Bauzà, la mezzosoprano Serena Pérez, el tenor Antonio Aragón, el baix Xavier Mendoza i els pianistes Noemí Dalmau i Jesús López Blanco varen interpretar, ahir vespre, en el Club Pollença els Valsos Amorosos de J. Brahms.

valsos amorosclub pollenca

Aquests valsos, com va comentar el director de les Primaveres Musicals, Joan Campomar, en la presentació del cicle musical, no s'acostumen a interpretar perquè requereixen un quartet vocal solista i un piano a quatre mans, ja que sembla que aquesta era l'opció original del compositor, a causa de la dificultat tècnica de les parts.

valos amoros club

Ahir vespre, el públic assistent al concert, que omplí el saló del Club Pollença, va vibrar amb la interpretació d'aquesta col·lecció de cançons d'amor escrites amb un estil popular i que no perden la complexitat compositiva de Brahms.

club primavers

El pròxim concert tindrà lloc dia 19 de març. Jaume Cerdà Quartet, la formació que, a més de Jaume Cerdà a la trompeta i el fiscorn, està integrada per Jordi Selles al piano, Juanan Torrandell al contrabaix i Pep Lluís García a la bateria tocarà jazz.

Finalment, dia 26 de març, les Primaveres Musicals oferiran "Un viatge musical per l'Europa del segle XVIII" que dirigirà el musicòleg Toni Pons. Posteriorment, actuarà el Trio Parnasso amb Marta Alcover a la flauta, Josep Tatay al fagot i Guillermo Femenías a l'arxillaüt i la guitarra.