Secció de Muntanya Club Pollença

Secció de Muntanya

El 1973, en el si del Club Pollença, es va organitzar una secció dedicada al muntanyisme que va néixer amb el nom de Secció de Muntanya. Els fundadors varen ser Pere Llobera 'Morou' i Miquel Llobera 'Sopera', que pertanyien al Grup Nord. 'Morou' va ser el primer president de l'associació excursionista. Actualment, el president és el geògraf i tècnic de la Federació Balear de Muntanyisme i Escalada, Miquel Llompart.

Secció de Muntanya compta amb més de 250 socis i ofereix un programa d'activitats centrat, bàsicament, en senderisme i curses de muntanya, tot i que també es practica l'escalada i el barranquisme, a més de sortides puntuals fora de Mallorca.

També organitza tres curses de muntanya incloses dins les competicions oficials de la Federació Balear de Muntanya i Escalada: la Cursa Tomir que, el 2020 va complir vint anys; la CxM Serra Nord, nascuda el 2018 i la Vertical Tramuntana, una cronoescalada al Puig d'en Galileu.

La Cursa Tomir, que ha tornat al seu recorregut original i des de fa un grapat d'anys, coincideix sempre amb el darrer cap de setmana de març. La CxM Serra Nord és una prova de 44 km que discorre per la Serra de Tramuntada, des de Sóller i fins a Pollença.

El soci compta amb un munt d'avantatges entre les quals s'inclou una pòlissa per cobrir els accidents en la pràctica de l'esport.

Vols formar part de la Secció de Muntanya del Club Pollença?

També ens pots contactar a través del Facebook Secció de Muntanya Club Pollença