Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/mallorcasas/webapps/clubpollenca/clases/i18n.class.php on line 8

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/mallorcasas/webapps/clubpollenca/clases/i18n.class.php:8) in /home/mallorcasas/webapps/clubpollenca/index.php on line 36
Club Pollença

Benvinguts al Club Pollença

EL CLUB

A les nostres instal·lacions hi trobareu una mica de tot per la gent, per la família, per gaudir i entretenir-vos, aixi com per a aprendre i millorar la cultura...

HACIA LA LUZ

Romance | Drama románticoDiscapacidadCine dentro del cine
Sinopsis
Narra una historia de amor entre un fotógrafo que está perdiendo la vista y una joven un poco desconectada de la sociedad. (FILMAFFINITY)

Veure més

convocatòria eleccions a junta directiva

Seccions

CINE CLUB

'Secció de muntanya' es una secció del Club Pollença que organitza activitats Outdoor i de muntanya a Mallorca.Secció de muntanya es una secció del Club Pollença que organitza activitats Outdoor i de Muntanya a Mallorca.

Veure més

L'associació cultural Ca de Bou va néixer a l'any 2006 de la mà d'un grup d'amics de Pollença, amb l'intenció d'animar els foguerons i els vespres de Sant Antoni.

Veure més

El Club Pollença, desprès de més de trenta anys recupera el mític CineClub, els dijous a les 20:30 h. amb pel.licules actuals i clàsics del 7e art, també pensam amb els més xics, els diumenges a les16:30h. cinema infantil. Vos hi esperam! Consultau la cartellera aquí.