Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/mallorcasas/webapps/clubpollenca/clases/i18n.class.php on line 8

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/mallorcasas/webapps/clubpollenca/clases/i18n.class.php:8) in /home/mallorcasas/webapps/clubpollenca/index.php on line 36
Club Pollença

Benvinguts al Club Pollença

EL CLUB

A les nostres instal·lacions hi trobareu una mica de tot per la gent, per la família, per gaudir i entretenir-vos, aixi com per a aprendre i millorar la cultura...

VERANO 1993

Drama | AdopciónInfanciaFamiliaBasado en hechos reales
Sinopsis
Frida (Laia Artigas), una niña de seis años, afronta el primer verano de su vida con su nueva familia adoptiva tras la muerte de su madre. Lejos de su entorno cercano, en pleno campo, la niña deberá adaptarse a su nueva vida. (FILMAFFINITY)

Seleccionada por España para los Oscar 2018.

Seccions

CINE CLUB

'Secció de muntanya' es una secció del Club Pollença que organitza activitats Outdoor i de muntanya a Mallorca.Secció de muntanya es una secció del Club Pollença que organitza activitats Outdoor i de Muntanya a Mallorca.

Veure més

L'associació cultural Ca de Bou va néixer a l'any 2006 de la mà d'un grup d'amics de Pollença, amb l'intenció d'animar els foguerons i els vespres de Sant Antoni.

Veure més

El Club Pollença, desprès de més de trenta anys recupera el mític CineClub, els dijous a les 20:30 h. amb pel.licules actuals i clàsics del 7e art, també pensam amb els més xics, els diumenges a les16:30h. cinema infantil. Vos hi esperam! Consultau la cartellera aquí.