Campionat de Truc disputat en el Club Pollença.

Campionat de Truc

El Club Pollença organitza, anualment, el Campionat de Truc que es disputa a Pollença des del 2010

La fase regular té lloc entre principis de febrer i mitjans de març i és a finals d'aquest mes quan es disputa la Gran Final. La societat atorga els guanyadors amb un premi de 150 euros i un diploma. Mentre que els segons classificats, guanyaren un sopar per a dues persones al Club.

El 2020, Miquel Trias i Felip Grau es varen alçar amb la victòria, acumulant així, dos tornejos no consecutius a l'esquena. Aquesta parella es va enfrontar a la formada per Joan Mateu i Joan Miquel Seguí en un joc on veren les cartes molt clares. Josep Cifre i Josep Lorente varen quedar en tercer lloc a la classificació definitiva.

Miquel Trias i Felip Grau varen resultar ser els millors de 22 parelles i varen prendre així el relleu a Joan Cifre i Jaume Plomer, vencedors de l'edició anterior.