L'estrena de "A Muntanya" esdevé tot un èxit

19 Novembre 2022

El Club Pollença va collir ahir vespre l'estrena del documental A Muntanya, una sèrie de tres capítols dedicada a la preservació de la Serra de Tramuntana i que narra l’experiència de propietaris i cuidadors de grans finques i possessions d’aquest entorn Patrimoni de la Humanitat.

Estrena A Muntanya

Es tracta d'una mini sèrie coproduïda per IB3 i el Consell de Mallorca a través del Consorci Serra de Tramuntana, en col·laaboració amb Satisfactoria que s’emetrà per IB3 Televisió aquest diumenge a les 21.40 hores i que va impulsar la institució insular amb motiu del desè aniversari de la declaració de la Serra com a Patrimoni Mundial en la categoria de Paisatge Cultural per la UNESCO.

“Aquest documental esdevé una visió sobre la ma de l’home que ha contribuït a modelar i treballar la Serra, el valor principal que la va fer fa deu anys mereixedora de la distinció de patrimoni mundial i el material filmat és en si mateix el testimoni d’una realitat, d’un temps i un país” va expressar la presidenta del Consell de Mallorca, Cladera, durant l’acte previ a l’estrena. El director del documental, Antoni Mateu, va desvetllar que en la mini sèrie hi surten tres possessions de Pollença, entre ells Fartàritx..

estrena A Muntanya 3

Durant l’acte també han intervingut el president del Club Pollença, Biel March, i el director general de Radiotelevisión de las Islas Baleares IB3, Andreu Manresa.