TROBADES LITERÀRIES

El Club Pollença organitza cada any una trobada literària de primer ordre, escriptors de nivell nacional o internacional recalen a Pollença per parlar de la seva obra, dels seus llibres i, en acabar, intercanvien opinions amb els seus lectors. Aquestes trobades són possibles gràcies a la relació d'amistat que manté Raquel Gisbert, editora de Planeta, amb el Club Pollença. Aquest esdeveniment s'ha transformat en una cita cultural habitual de l'estiu en el Club.

Boris Izaguirre

Agosto 2021

El 6 de agosto de 2021, el escritor y presentador televisivo Boris Izaguirre mantuvo un encuentro literario con el periodista y escritor Miguel Ángel Villena y la editora de Planeta Raquel Gisbert. El acto que se realizó en el claustro Sant Domingo de Pollença, Y se enmarca en los encuentros literarios que organiza el Club Pollença cada verano y por los que han transitado escritores de primer nivel.

Boris Izaguirre dedicó la primera hora a firmar ejemplares de sus libros: Villa Diamante (finalista del Premio Planeta  2007), Un jardín al norte, así como de su autobiografia Tiempo de tormentas. Una autobiografía.  Posteriormente, conversó con VillenaGispert sobre su trayectoria profesional, desde sus inicios en Venezuela hasta la actualidad.