Programación Cine Club mes de maig

29 Abril 2024

La programació del Cine Club del mes de maig arranca amb la projecció de la pel·lícula "Pájaros" del director Pau Durà. El film es passarà dia 2 de maig, a les 20.30 hores, al saló del Club Pollença.

Gènere: Comèdia. Drama.
Sinopsi: Colombo treballa en un garatge 24 hores i complementa el seu miserable sou traficant amb marihuana. Mario, un paio peculiar i aficionat a les aus, que apareix inesperadament al garatge, el contracta de xofer per anar a la Costa Brava a veure grues. Però en arribar al seu destí, li explica que les aus han variat el rumb migratori cap al delta del Danubi, a Romania. Mario necessita arribar-hi. I Colombo necessita els diners. Ocultant els seus veritables motius, emprenen un viatge que els portarà a conèixer-se millor i enfrontar-se a ells mateixos.

27 Festival de Màlaga 2024
nom. Millor pel·lícula - Biznaga d'Or
guanyadora. Millor actor (Luis Zahera)

PUAN

La comèdia filosìòfica "Puan" dirigida per María Alché i Benjamín Naishtat es projectarà dia 9 de maig, a les 20.30 hores, al Club Pollença.

WhatsApp Image 2024 04 24 at 21.46.59

Gènere: Comèdia. Drama.
Sinopsi: Marcelo (Marcelo Subiotto), un home d'uns 50 anys, ha dedicat la seva vida a l'ensenyament de Filosofia a la Facultat de Filosofia i Lletres. Quan el cap de Càtedra, mentor i company d'aventures del pensament mor inesperadament, Marcelo assumeix que heretarà la titularitat de la Càtedra que ha quedat vacant. El que no s'imagina és que Rafael Sujarchuk (Leonardo Sbaraglia), un col·lega brillant i seductor, tornarà des d'Alemanya per disputar el lloc vacant. Comença llavors una batalla sense caserna entre dos professors extremadament oposats en els seus estils i pedagogies.

38 Premis Goya (2024) - Pel·lícules del 2023
nom. Millor pel·lícula iberoamericana

71è Festival de Sant Sebastià 2023
nom. Petxina d'Or: Millor Pel·lícula
guanyadora. Millor interpretació protagonista (Marcelo Subiotto)
guanyadora. Premi del Jurat - Millor guió (María Alché, Benjamí Naishtat)

XI Premis Platí del Cinema Iberoamericà
nom. Millor actor (Marcelo Subiotto)
nom. Millor actor de repartiment (Leonardo Sbaraglia)
nom. Millor actriu de repartiment (Alejandra Flechner)
nom. Millor direcció artística (Julieta Dolinsky)
nom. Premi Cinema i Educació en Valors

29è Premis Forqué 2023
nom. Millor pel·lícula llatinoamericana

La Bête

WhatsApp Image 2024 04 24 at 21.47.20

Dia 16 de maig es projectarà La Bête (The Beast), un film dirigit per Bertrand Bonello.

Gènere: Ciència ficció. Drama. Romanç | Distopia.
Sinopsi: En un futur proper, on la intel·ligència artificial regna, les emocions han esdevingut una amenaça. Per alliberar-se'n, la jove Gabrielle decideix purificar el seu ADN en una màquina que la submergirà a les seves vides passades. Allí es retroba amb Louis, el seu gran amor. Però està aclaparada per la por i per la sensació que la catàstrofe s'acosta. Una història ambientada en tres períodes diferents: 1910, 2014 i 2044.

80 Festival de Venècia 2023
nom. Lleó d'Or - Millor pel·lícula

20 Festival de Sevilla de cinema europeu (23-29 novembre)
nom. Giraldillo d'Or- Millor pel·lícula

68a Setmana de Cinema de Valladolid - Seminci 2023 (21-28 octubre)
nom. Millor Pel·lícula - Espiga d'Or
guanyadora Millor actriu (Léa Seydoux)

Animalia

WhatsApp Image 2024 04 24 at 21.47.35

"Animalia", un film dirigit per Sofia Alaoui es projectarà dia 23 de maig, a les 20.30 hores, al saló del Club Pollença.

Gènere: Drama. Ciència ficció. Intriga

Sinopsi: Itto és una jove marroquina d?origen humil que s'ha adaptat a l'entorn d'opulència de l'adinerada família del seu marit. A la recta final del seu embaràs, es disposa a passar un dia tranquil, sola, ja que el seu marit està de viatge de negocis. Així mateix, uns esdeveniments estranys submergeixen el país en un estat d'emergència. Fenòmens meteorològics cada cop més inquietants suggereixen que s'acosta una presència sobrenatural. Itto, sola, lluita per trobar ajuda.

Festival de Sundance 2023 - Selecció Oficial
nom. Premi del Jurat - Pel·lícula (World Cinema)
guanyadora Premi Especial del Jurat - Drama (World Cinema) (Sofia Alaoui per la visió creativa)

LOS PEQUEÑOS AMORES

WhatsApp Image 2024 04 24 at 21.47.51

"Los pequeños amores" de Celia Rico clourà el Cine Club del mes de maig. Es passarà dia 30 de maig, a les 20.30 hores, al Club Pollença.

Gènere: Drama

Sinopsi: Teresa canvia els plans de vacances per ajudar la seva mare, que ha patit un petit accident. Mare i filla passaran juntes un estiu molt sufocant, en què no aconseguiran posar-se d'acord ni en les coses més trivials. Tot i això, l'obligada convivència remourà més del que s'esperava i en les nits estivals Teresa viurà moments reveladors amb la seva mare.

premis

27 Festival de Màlaga 2024
nom.Millor pel·lícula - Biznaga d'Or
guanyadora Premi Especial del Jurat - Biznaga de Plata