Dia 16 d'octubre de 2026 a les 20 hores al saló del Club Pollença es presentarà 3 Segons (o Tres segons), una obra de teatre escrita per Chus Martín i Toni Serra, dirigida per Josep Mercadal i interpretada pels actors Alejandra Catalán i Alex Tejedor. L'obra ha estat produïda per Estudi Zero i Minut 1 Teatre.
Podeu reservar les entrades de forma anticiapada al correu: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. o bé al telèfono 652 097 950.
El preu del socis és de 10 euros i pels qui no són socis de 12,50 euros.
Sinopsi
3 segons ens planteja d’una manera poc convencional les intimitats d’una parella que després d’un sopar, arriben no saben com, a un lloc que "sembla" una sala d’espera. A partir d’aquest moment de confusió en Joan i la Laia entraran en una discussió de la qual faran partícips al públic de les seves intimitats, problemes, aspiracions i altres qüestions sempre al voltant de la temàtica conjugal. Reflexions tipus…"ja condueixo jo", "en què penses", "t’estimo", "no hem de tenir secrets"… són la base d’aquesta divertida obra de teatre que a ningú deixarà indiferent.